وسایل مورد نیاز برای تولد

اصلی‌ترین اقلام تم به دنیا آمدن سفارشی مشتمل بر چه المان‌هایی است؟

او‌لین و مهم ترین موضوعی که در قبلی از پیشنهاد تم سفارشی دلخواه خویش بایستی بدانید این است که اقلام تم به دنیا آمدن سفارشی بسته به تعداد مدعوین شما می تواند کم و یا این که بسیار شود . به این ترتیب هیچ دسته محدودیتی از لحاظ تعداد دراین باره نیست . همینطور برای توصیه تم دلخواه خویش ناخواسته برای پیشنهاد تمام اقلام تم نیست . بلکه این اقلام می توانند گلچینی از المان‌های متبوع شما باشند .

پیش‌دستی

فرقی ندارد چه جشنی قرار است برگزار فرمایید , در هر حال برای سرو کیک , میوه , شیرینی و … به پیش‌دستی نیاز خواهید داشت . اعتنا داشته باشید که پیش‌دستی تم‌های سفارشی روسیلی از مال مرغوب تهیه و تنظیم می گردند و مطمئن باشید که در زمان مراسم مشکلی از بابت شکستگی یا این که فساد آن نخواهید داشت .

پیش دستی

احتمال دارد با اینجانب موافق می‌باشید که در جشن‌ها و دورهمی‌های متفاوت عمل ما با پیش‌دستی شیوه نمی‌افتد . چون به طور معمول در پایان جشن و پای کوبی هم عادت داریم از میهمان ها خویش با یک غذای سبک و خوشمزه مثل سالاد الویه , سالاد پاستا و … پذیرایی کنیم . براین اساس به بشقاب‌هایی که از پیش‌دستی بزرگ‌تر می‌باشند نیاز خوا‌هیم داشت .

جام

استکان یکی پرکاربردترین المان‌ها فی مابین اقلام تم به دنیاآمدن است . چون در برگزاری هر پایکوبی به کار گیری از استکان امری دوری ناپذیر است . جام تم‌های سفارشی روسیلی در دو جور کاغذی و پلاستیک کریستالی قابل سفارشی سازی است که طبیعتا لیوان‌های کریستالی علی‌رغم ارزش بالا , کیفیت فوق‌العاده‌ای دارا هستند .

کارد , چنگال و قاشق

پیشین از این‌که بخواهید کارد , چنگال و قاشق را در لیست اقلام تم به دنیاآمدن خویش قرار دهید خوبتر است در صدر تعداد مهمان ها و خوراکی‌هایی که قرار است در پایکوبی سرو شوند را معلوم نمائید . صحت دارد که کارد و چنگال برای صرف میوه در تمامی جشن‌ها مورد به کار گیری قرار می گیرند . ولی در‌صورتی‌که تصمیم دارید دسر , آش و یا این که هر غذای دیگری را نیز در پایان مراسم سرو فرمائید به قاشق احتیاج خواهید داشت . این اقلام هم در گروه روسیلی از فرآورده مرغوب و کیفیت خوب گزینش می‌گردد .

نی

تعیین نی فی مابین اقلام تم به دنیاآمدن بستگی بدین مسئله دارااست که قرار است چه جور آبمیوه را در اختیار میهمانان خویش قرار دهید . البته در حالتی که پایکوبی شما یک جشن و پایکوبی کودکانه است و در لحاظ دارید نوشیدنی خنک و خوشمزه‌ای را برای مهمان‌های کوچولوی خویش تدارک مشاهده کنید . پیشنهاد نی‌های رنگی رنگی طرح تم را فراموش نکنید .

پیاله آش برای تم دندونی

چنانچه مراسم شما پای کوبی دندونی است طبیعتا به پیاله آش دندونی نیاز خواهید داشت . ولی بسته به گزینش خودتان می توانید کاسه آش را بزرگ ( خانوادگی ) یا این که کوچک ( تک نفری ) گزینش فرمائید . که‌این کاسه آش‌ها غالبا برای سرو آش در ضیافت از ظروف کوچک و برای بردن آش از ظروف بزرگ تعیین می گردد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد