شکلات برای هدیه

2

 

گذشته از هرچیز یک طرح خوب و فوق العاده و صد ولی یگانه را برای گونه گلی که میخواهید برای یارتان تنظیم نمایید تعیین کنید . اعتنا داشته باشید که گزینش شما در این باره محدود خواهد بود , چراکه گلی که برای روز عشق و علاقه در لحاظ گرفته شده چیزی جز یک سری شاخه رز قرمز‌رنگ خوش رنگ نیست . بدین ترتیب حتمی است که‌این گل ها را با ذوق و سلیقه ی خودتان و به طوری که طرحش متعدد و خوشگل باشد پباده سازی فرمایید . میتوانید گل ها را باطن جعبه قرار دهید , میتوانید آن‌ها‌را در صفحه بپیچید و یا این که هر ایده ای که به زیبایی بصری بیشتر آن‌ها یاری دهد . اگر‌چه گل رز به دلیل زیبایی و رنگ دیده گیرش در بی آلایش ترین وضعیت زیبا خیس و لطیف خیس به لحاظ میرسد .

 

تولیدها گل - هدیه روز عشق و علاقه

 

شکلات

سپس نوبت به کالکشن شکلات شما میرسد . بسته به این‌که مخاطب شما خانم است یا این که آقا , خرید شما گوناگون خواهد بود . خانم ها بیشتر شکلات های شیرین و شیری را می پسندند . در صورتی مخاطب شما خانم است خرید پاستیل را فراموش نکنید , خوب تر است شکلات های طرح دار را گزینش کرده و به مارک آنان دقت یگانه داشته باشید . گزینش خوراکی های فانتزی و طرح دار خانم ها را به وجد می‌آورد و بچه درونشان را بیش تر از حد تصور شما ذوق زده می نماید . در صورتی‌که مخاطب شما آقا است , شکلات های تلخ خیس را تعیین فرمایید . شکلات هایی که ته طعم ی نسکافه داشته باشند , یا این که شکلات هایی با مزه موکا نیز میتوانند تعیین هایی عالی و خوب برای شما به اکانت بیایند .

 

محصول ها شکلات - هدیه روز علاقه

 

از جهت دیگر مردها بیشتر اجناس شارپ و لاکچری را ترجیح می دهند , به این ترتیب ذوق وسلیقه , شکلات هایی که از برندهای پر اسم و رسم می باشند را تعیین کنید و تحت عنوان تنوع یکی دو مثال شکلات شیرین و فانتزی را نیز در گروه ی خویش قرار دهید . میتوانید این شکلات ها را در جعبه های خوشگل و فانتزی قرار دهید , می‌توانید از خورجین های فانتزی پارچه ای به کارگیری فرمائید و یا این که هر ایده ی دیگری که شم میکنید جذابیتی فوق العاده را به کادوی شما می‌دهد .

در‌این در بین بایستی دقت کنیم که هدیه شما برای روز عشق و علاقه است . برای بزرگ‌ داشت عشق و علاقه اجرا می شود . در این سمت خوب تر آن است که کادوی انتخابی ما اکنون و هوایی احساساتی و عاشقانه داشته باشد و همین انرژی را به مخاطب و یارمان هم منتقل نماید . از خرید کادوهای منطقی صرف حیث فرمایید . این‌که یارتان به چه چیز بیشتر نیاز دارااست و یا این که چه کادو ای بیشتر برایش کاربردی خواهد بود را به کلی فراموش فرمائید . این روز را صرف لحاظ از جنبه‌ی کاربردی کادو , صرفا به قیمت معنوی و آن‌گاه عاطفی آن اختصاص دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد